BIOrę - SKLEP ZERO WASTE W POZNANIU

FAQ

1.    W jaki sposób mogę dokonać zakupów w sklepie internetowym BIOrę?

Wybierając produkt, których chcesz kupić zdecyduj, jaką ilość potrzebujesz. Na karcie pojedynczego produktu, w szarym okienku pod ceną podajemy sugerowaną ilość, jednak możesz tę wartość zmienić poprzez kliknięcie w to szare pole i zmianę ilości za pomocą strzałek lub poprzez ręczne wpisanie odpowiedniej wartości.
Jeśli natomiast dodajesz produkt do koszyka bezpośrednio z listy wszystkich produktów, do koszyka doda się właśnie ta sugerowana przez nas ilość.
Pamiętaj, że możesz zmieniać ilość w swoim koszyku aż do mementu dokonania wyboru płatności.


2.    Czy mogę reklamować zakupione produkty?

Tak. Dokładnie tak samo, jak w przypadku każdych zakupów, jeśli produkt będzie wadliwy lub niezgodny z opisem, możesz go zareklamować.
Jeśli uznamy Twoją reklamację za zasadną, wówczas to my pokryjemy koszty odesłania do nas tego reklamowanego produktu, jeśli natomiast reklamacja będzie nieuzasadniona – koszty takiej wysyłki pokrywasz Ty.


3.    Czy przysługuje mi prawo do zwrotu produktu, skoro kupuję przez internet?

Zgodnie z polskim prawem, konsumentom nie będącym przedsiębiorcami, kupującym przez internet przysługuje prawo do zwrotu zakupionych produktów, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od momentu objęcia produktów w posiadanie. Koszty takiego zwrotu ponosi zawsze kupujący.
Czyli, jeśli chcesz zwrócić towar, musisz poinformować nas o swojej decyzji w drodze oświadczenia o odstąpieniu od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Termin 14 dni jest zachowany, gdy wyślesz informację o odstąpieniu przed upływem tego terminu.
Oświadczenie możesz przesłać na przykład za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@biore.com lub pisemnie pocztą tradycyjną. 
Należy jednak pamiętać, że nie wszystkie produkty można zwrócić i nie można w stosunku do nich skutecznie odstąpić od umowy. Tak będzie przykładowo w sytuacji, gdy otworzysz fabrycznie przez producenta zamknięte opakowanie. 

Nie można też zwrócić produktów, które będą później niezdatne do spożycia lub takich, których nie będzie można sprzedać ze względów higienicznych. 
Czyli jeśli np. kupisz konfiturę, której nie otworzysz – może odstąpić od umowy. Jeśli natomiast kupisz żywność ważoną i pakowaną na Twoje życzenie (większość naszych produktów) – wówczas nie może odstąpić od umowy.

Dlatego bardzo prosimy o przemyślane zakupy.

4.    Co jeszcze muszę wiedzieć odnośnie zwrotów?

Warto pamiętać o terminach i kosztach.

Jeśli odstąpisz od umowy, musisz  zwrócić nam towar niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia poinformowania nas o odstąpieniu od umowy. 
Ty ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu towaru, od którego zakupu odstąpiłeś, więc prosimy o nieprzesyłanie towaru za pobraniem lub na koszt odbiorcy.
Możesz także zwrócić towar w sklepie stacjonarnym, w godzinach otwarcia.
My zwrócimy Tobie wszystkie dokonane przez Ciebie płatności niezwłocznie, nie później w terminie 14 dni od dnia otrzymania od ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.  Zwrócimy także koszt pierwotnej dostawy towaru do Ciebie, jednak tylko do wysokości najtańszego zwykłego sposób dostawy dostępnego w naszym Sklepie Internetowym.

Kwotę przelejemy tobie na numer rachunku bankowego, z którego Ty dokonałeś płatności za towar, chyba że wskażesz w oświadczeniu inny sposób zwrotu kwoty.   

Pamiętaj, że możemy wstrzymać się ze zwrotem kwoty do czasu otrzymania od ciebie towaru lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


5.    Dlaczego warto zarejestrować konto Klienta w Waszym sklepie?

Rejestrując swoje konto w naszym sklepie oszczędzasz swój czas podczas zakupów. Nie musisz za każdym razem podawać swoich dany, ponieważ są ona zapamiętane w systemie i pola wypełniają się automatycznie.
Masz również wgląd w historię swoich zamówień oraz możesz dodawać alternatywne adresy wysyłek.


6.    Po jakim czasie od dokonania zamówienia otrzymam swoje produkty?

Oferujemy kilka sposobów dostawy zakupionych produktów, które determinują termin realizacji zamówień

A)    dostawa kurierem (Inpost) na wskazany przez Ciebie adres. Wszystkie przesyłki na terenie Polski są ubezpieczone. Dodatkowo, na Twój adres e-mail otrzymasz link do strony, na której na bieżąco będziesz mógł sprawdzać, gdzie znajduje się Twoja przesyłka.
Ta forma dostawy zapewnia otrzymacie paczki w ciągu 2-5 dni od momentu dokonania wpłaty na nasze konto. Staramy się, żeby było to możliwie jak najszybciej – z reguły są to 2 dni.

B)    odbiór osobisty w naszym sklepie stacjonarnym w Poznaniu, przy ulicy Garbary 44/2
- zamówienia złożone i opłacone (chyba, że płatność jest przy odbiorze) w dni powszednie do godziny 13 możliwe będą do odbioru jeszcze tego samego dnia w godzinach otwarcia sklepu, po wcześniejszym otrzymaniu potwierdzenia przygotowania paczki 
- zamówienia złożone i opłacone (chyba, że płatność jest przy odbiorze) po godzinie 13 i w dni wolne od pracy będą możliwe do odbioru w następnym dniu (wyłączając niedziele i dni ustawowo wolne od pracy) w godzinach otwarcia sklepu po wcześniejszym otrzymaniu potwierdzenia przygotowania paczki

C)    paczka poznańska  zamówienia z dowozem w obrębie granic administracyjnych Poznania oraz wybranych miejscowości ościennych, mogą być dostarczone tego samego dnia, w którym odnotujemy płatność. Warunkiem realizacji takiej wysyłki jest zaksięgowanie płatności do godziny 13 danego dnia.
Paczki będą dostarczane w godzinach 19-21.
Lista miejscowości i kodów obiętych tą usługą dostępna tutaj


7.    Jakie są formy płatności dostępne w Waszym sklepie

Z zakupy dokonane w sklepie BIOrę możesz zapłacić na kilka sposobów: 
- kardą kredytową lub debetową albo dokonując płatności online ze swojego banku za pośrednictwem PayU 
- korzystając z usługi PayPal
- przelewem zwykłym
- gotówką lub kartą przy odbiorze w naszym sklepie stacjonarnym w Poznaniu, przy ulicy Garbary 44/2


8.    Jak mogę się z Wami kontaktować?

Sposobów jest kilka. Możesz wybrać taki, który najbardziej Ci odpowiada.
Możesz przyjść osobiście do sklepu, przy ulicy Garbary 44/2 w Poznaniu, zadzwonić na numer +48 530 023 052 lub wysłać do nas e-mail na adres sklep@biore.com.pl
Jesteśmy również obecni i odpowiadamy na wiadomości na Facebooku – @biorepoznan